And I know you can't stay but I wish you would


Jag har funderat på huruvida jag ska återuppliva fina flies-bloggen eller inte. Jag har ju min halvdana fotoblogg som jag inte riktigt känner passar mig för jag har inte alltid bilder dagligen att lägga upp och det kanske är vad som förväntas för att den ska "leva" samtidigt så tänke jag på om man skulle gjort en helt ny blogg men efter att ha tittat i arkivet (som faktiskt är sedan 2008) så känns det dumt att radera allt som hänt, det känns fint att ha kvar minnen från början till slutet av gymnasiet. Egentligen vet jag inte ens vem jag skriver för eller om någon överhuvud taget vill läsa/läser det jag har att säga. Man får ta det för vad det är och kanske se det lite som en elektronisk dagbok.

Hursomhelst, puss och välkomna.


Publicerat: 2011-02-06 @ 20:07:28


1 kommentarer
Postat av: Emma

Måste säga att du har en superfin design, passar liksom dig, och dina fantastiska bilder :)



tänkte först sno den (från designerns sida) men det hade blivit både tråkigt och taskigt. du får ha denna för den passar dig såååå bra :) kram!



btw, följer din blogg nu, kul!

2011-02-07 - 22:43:09 | URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0