alabama, arkinsas

Ojojoj.
Vilken konstig kväll.
Kom precis hem från en inte ovärd men klen kväll.
Tror att det beror på den dåliga starten i morse som jag inte kunde komma i varken "mood" eller stämning.
Blev en mer eller mindre nykter kväll med andra ord. MEN det gav ju bara bevis på att man kan ha kul utan att det behöver bli för mycket. Tack Britta och alla andra för kvällen. Förresten kom ju Louise hit tidigare och fixade mitt hår och jag blev supernöjd. Antar att man ska ta det som ett gott resultat som ser äkta ut när ingen ser skillnanden.

Imorgon består planerna än så länge utav:
willys med louise
cv med britta
smyckesaffären för att leta tunn kedja

Måste avsluta med dagens citat.
- Med britta får man 2 för 1
- vadå?
- ja, tar du med britta får man ellen som bonus

det skrattade vi länge åt tills jag insåg..
hehe
Publicerat: 2011-02-12 @ 01:43:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0