10 februari

Hej!

Missade föreläsningen kl 8.00 imorse för jag inte kunde somna igår natt. Tror jag lyckades somna runt 4 tillslut så när klockan ringde tre timmr senare så var jag mer död än levande. Nu ska jag ta och färga håret och städa lilla lägenheten.
Förresten tror jag även att jag äntligen fick igår min analoga edixa reflex-kamera igår natt haha. Den är galet häftig och problemet innan har varit att filmen fastnar i "spärren" som sitter innanför baksidan, men efter många timmars googlande hittade jag äntligen en bruksanvisning för den. Den är alltså från 50-60 talet och är morfars farfars gamla. Häftigt? Den har ingen lins man tittar igenom utan som en stor-liten tv p ovansidan som man tittar igenom med hjälp av ett förstoringsglas. Funkar det ska jag lämna in bilderna och sedan får ni se resultat genom print.
Publicerat: 2011-02-10 @ 14:24:51


1 kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Jag har fått jobb som restaurangbiträde och då kan man jobba på alla olika matställen på IKEA. Och som jag skrivit i inlägget så kommer jag pendla runt mellan t.ex. kallskänkan, portioneringen och caféerna. :)



Kommer säkert få prova på bistron, restaurangen och montera & dinera, i alla fall om jag får bestämma! ;)

2011-02-10 - 15:27:49 | URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0