wiho sista dagen på 2011. del 1

Idag är det nyårsafton.
Shit, detta år har gått alldeles galet snabbt.
Det har varit ett turbulent år.

Jag har flyttat två gånger, haft en sjukt svår c-kurs, druckigt för mycket, druckigt nästan ingenting, förlorat nära vänner, funnit nya bekantskaper som snabbt blivit nära vänner, gått till flogsta i högklackat, saknat vänner som flyttat och åkt iväg, saknat mamma, saknat pappa, åkt bil med britta, varit i karlstad med britta, hatat, älskat, skrattat och gråtit.
Turbulent, minst sagt.

Januari.
Innan ylva åkte tillbaka till härnö.
Vi skulle börja b-kursen och hade spelkväll.
Jag och Britta lärde känna varandra, och i slutet av januari även Louise.



Februari:
Jenny hälsade på Britta,
Vi var på korridorfest med gänget. (åh snart kommer ollis hem <3)
Lärde känna Ian som var i Sverige under terminen.
Jag och Britta var ute med Marika och Mange på BJ.
Fick mina tiffanyörhängen utav stefan på alla hjärtans dag <3



Mars:
Vi åkte bil till stockholm för att fika med ylva.
Styrde upp en klasspubrunda som inte tog sig längre än v-dala.
Vi hade förfest i Lams nya lya och debutade på Kalmars.



April:
Jag och britta fick för oss att vi ville volontära, fast det gick inte riktigt som vi ville.
Lisa bjöd till förfest och det var jag, Lisa och 33 killar, ungefär.
Mina bästisar från karlstad kom och hälsade på en helg som vart helt galen!




April:
Jag fick jobb på the studio som fotgraf i Uppsala.
Lärde känna människor på jobbet som jag verkligen tycker om
Firade kvalborg och valborg i Uppsala
Spårade ur, hatade mig själv och sket i skolan




Maj:
Ylva hälsade på och tappades bort, vi trodde hon hade dött men hon äventyrade bara lite.
Tröstshoppade på tradera för att jag var rastlös och less
firade sista stocken med mina bästisar innan alla skulle åka hem och jag skulle vara kvar
hade drinkprovning på snerkes





Juni:
Britta fyllde 20 och det firades lite senare i Uppsala
Firade midsommar med Mewita och Emma i öregrund
Sara slutade nian och hade bal





Juli:
Fyllde 20 år,
Tog med Britta till åkersberga och hängde på fest hos Simon
Fotade mat för middax
klara fyllde 20 år.







Augusti:
Fotade Stilrobin
var ensam i uppsala och köpte saker över internet (foreveralone)
Britta kom äntligen och hälsade på+krisse och erika <3
Britta följde med till Karlstad och karin och jag hade sen20års fest.







September:
Alla kom tillbaka och livet började om igen
Jag flyttade till erikas gamla lägenhet och britta körde
Olle åkte till Holland och erika flyttade till stockholm






nä resten får komma imorgon!
PUSS och gott nytt år <3
Publicerat: 2011-12-31 @ 14:38:47


2 kommentarer
Postat av: ylvis

saknar er!!!!! gott nytt år:)



ps. årets bild är cpbilden på oss från samma förfest som första bilden.

2011-12-31 - 14:58:32 |
Postat av: Annika Finnson

Hej Ellen!

Tack för senast!



Vilket mysigt 2011 du verkar haft, snygga bilder och snygga killar!!!



Kramis

2012-01-03 - 10:21:42 | URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0