update för dagen

Hallå friends!
Jag lovade ju mig själv en daglig update!?
jaja, jag och josie har suttit i skolan och skrivit på uppsatsen, minglat på stockenlunchen och hämtat nytt sim-kort till min nya phone. Den låter nämligen som the grudge ibland.. scary.

Nu ska jag (endast 27 minuter sen) bege mig till Josefin för förfest innan.. ÅRETS SISTA STOCKEN!!!
förlåt, jag var tvungen att slå på den dramatiska trumman, jag har sett fler som allvarligt skrivit statusar som liknar denna på facebook. Hallå? Ska se om jag ska vara rolig och blogga från mobilen hihi det är ju så kul!

PUSS
(såhär ser dagens gå-ut-uppklätt-men-endast-för-nation-outfit)
Det blir barbie-lips idag alltså!

Publicerat: 2011-12-15 @ 19:29:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0