nobody wanna see us together

Gårdagen var så.himla.rolig.
Vi firade Lussan igår, i hennes fabulösa våning innen stan, pls vi var väl alla ganska speachess tror jag.
Det var väl ett 30tal personer där och vi svirade omkring i klänningar upp och ner för trappan, förde djupa diskussioner, skakade hand över nya vänskaper, pratade skolpolitik och sjunde himlen.
Vidare tog vi taxi till snerkes där 2 timmars kö väntade, men sällskapet gjorde att man knappt hade koll på tiden.

Den här terminen har verkligen varit mer annorulunda än de två tidigare. Mycket mer studier, en aningens mer turbulent i flera olika sammanhang men också sjukt jävla rolig. De flesta från A- och Bkursen slutade till C men det har också gjort att jag och Britta lärt känna väldigt många nya människor.(Alltid jag och Britta as one)

Nu ska jag städa inför fredag när erika kommer och hämtar sina sista saker.
Om en vecka åker jag hem till mamma och om 25 dagar kommer du hem igen.
Publicerat: 2011-12-14 @ 20:35:26


1 kommentarer
Postat av: B

Alltid jag och Britta as one - ååååh nu gråter tanthjärtat lite. Gullepellen!

2011-12-15 - 17:48:46 | URL: http://brittakristina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0