we don't sleep when the sun goes down

FANTASTISKA DAG.
idag har helt enkelt varit en givande och bra dag. Jag har hunnit med massa roliga saker. Dagen började med ett halvgivande seminariemöte, följt utav en föreläsning. Sedan begav sig jag och Britta mot staden och köpte varsin egengjord sallad+ 1 liter jordgubbar för att sätta oss i strålande sol vid bryggan! Kl 15.00 var det dags för jobb och det var en himla rolig jobbdag. Hade bara roliga och söta kunder och fick supermycket beröm som fotograf och att jag var duktig. NEEDED THAT ONE. Inte sämre att alla kunder jag hade idag köpte massvis med bilder. Då blir säljarna glada! Efter en timmes övertid (som inte gjorde ett dugg för jag fotade skönaste killen som jag även fick använda bilderna för) så rusade jag iväg till Linné där min awesome b-uppsats-grupp väntade på mig. Vi slipade och brainstormade idéer och kom fram till fabulösa ting. Nu är jag äntligen hemma, fötterna stinker och huvudet värker. Men, what the hell!



Dagens bästa:
Ellen: jag hatar att äta själv
(fem minuter senare, och ingen som lyssnat)
Gustav: Men Duell, boken du lånade, äta själv, vem skrev den?
hahahahahhaha <3
Publicerat: 2011-04-11 @ 22:59:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0