taget av min sös

min blogg är så tråkig just nu, därför tänkte jag göra denna lista, FRÅN BÖRJAN TILL SLUT
har annars för vana att aldrig avsluta saker och ting. Nu börjar vi:

1: en gammal bild på dig själv
2: en bild på någon du umgås mycket med
3: en bild på någon i din familj
4: en bild som påminner dig om gamla tider
5: en bild på en gammal flickvän/pojkvän
6: en bild på din vardag
7: en bild på någon du aldrig kommer släppa
8: en bild på någon som vet allt om dig
9: en bild på en favorit outfit
10: en bild på en konstig tid i ditt liv
11: en bild på din idol
12: en bild på en kompis du känt hela livet
13: en bild på dig och en klasskompis
14: en crazy bild
15: en bild som du aldrig lagt upp
16: en bild på dig som liten
17: berätta något om mig själv+en ny bild
Publicerat: 2011-04-16 @ 20:01:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0