Lördagen i bilder

Nu har KK's åkt hem till lilla karlstad igen.
Vilken helg vi har haft, vi har hunnit med så mycket på så lite tid.
Saknar dem redan men om inte allt för lång tid tar jag mig dit.
Vi kände av fredagen rejält på lördagen så det var en seg uppgång vid 10.00 för hela lägenheten var kokhet. Vi tog det bekväma valet av skor och släpade oss ner till mitt favvolunchhäng 018. Satt ute i solen med karins en aning sneda näsa och mina två vackra bulor i bakhuvudet.

Vi tog sedan en halvtidig middag på tavernan:


Runt 23 bestämde vi oss för att uppleva uppsala så mycket som det bara går och det resulterade i en snabb krogrunda som egentligen bara hanns med oasia och tequila bar.


Efter det styrdes klackarna mot salu




Och i natt bjöd eller imorse rättare sagt bjöd klara på blåbärspancakes. MUMS
vi var redigt trötta på morgonen och gick och lunchade i stan och avslutade dagen i ekoparken.
puuuuss
Publicerat: 2011-04-24 @ 21:17:54


1 kommentarer
Postat av: emmi

Verkar som ni haft en jättebra helg :D nu till helgen kommer en kompis från Karlstad till mig hit, eller säffle kanske hon kommer ifrån. I ALLA FALL - det ska bli kul, valborg och allt ;)

2011-04-25 - 17:10:49 | URL: http://emmi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0