konstiga saker

första arbetsdagen avklarad och satan vad trött jag är. Men fan vad kul det är - love it.
Men nu innan jag glömmer så måste jag skriva upp några konstiga saker jag har för mig:

1. Jag tycker inte om att knacka eller ringa på andras dörrar. Varför? - dunno
2 .Det sista i kylskåpsförpackningar. Fy, ryser bara jag tänker på det. Men kom igen? Ingen dricker ju sista slatten i colaburken, och jag äter inte sista dl av yoghurten.
3. maskar är vidriga, fyfan vad jag hatar maskar. Har fobi since det låg stora maskar på mitt rum en sommar för flera år sedan. Om jag går på en ute så gråter jag. Helt sant.


värt inlägg?
well.. det är lördag och jag har INGA planer.
Publicerat: 2011-04-03 @ 00:24:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0