fredag 1 april

Godmorgon, jag vaknade kl 13.00 idag. shises.
Var en rolig utgång igår och det var väl värt kön för en gångsskull! Stötte även på jag tror, världens fullaste tjej. Alltså jag har aldrig sett någon så påverkad och som ändå liksom stod på benen och pratade. Hon ramlade in på grillen och ramlade med ansiktet rakt ner i godiskorgen vid kassan. Därifrån sa hon: JAG VILL HA MAAAAAAT! hahah. Sedan beställde hon och så gick hon vidare till där de gör maten och fick någon asäcklig mat typ falafel med någon sås som på riktigt såg smittad ut. Efter typ fem minuter sa hon "MER POMMES NU, OCH KETCHUP" han i kassan ba: ehh... okej. Blir alltid så rädd för sådana människor, haha. Det bästa av allt va att hon kom in helt själv också.

Nu ska jag vänta på samtal som skall komma in under dagen, och imorgon är min första riktiga arbetsdag!'
Sedan ska jag så fort jag har provat e.l.f produkterna berätta för er om de var bra eller ej!


Publicerat: 2011-04-01 @ 14:14:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0