boy, you really got me bad

HEJ!
förlåt för att min blogg har blivit så boring, men så blir det när man helt plötsligt skaffar sig ett liv! :)
Har just jobbat mongomånga timmar och är astött och fötterna värker för jag skulle ju promt ha på mig klackar idag, på jobbet. Imorgon är det inget jobb utan plugg istället och onsdag innehåller seminarie. Menmen,

Jag tänkte också berätta att jag provat all over cover sticket från e.l.f och jag gilar det skarpt. Jag köpte light beige och det täcker asbra tycker jag. Minus är väl att det var MYCKET mindre i verkligheten och att ansiktet känns lite kind of kladdigt typ. Men helt klart värt de ynka 15 :- de kostade. Jag har i all hast provat all over color stick blushen också, men den är lite krångligare. I will get back too you 'bout that.

puss kram nu ska studiocrew-tröjan av och håret ska lockas.
(och chipsen skall slängas)
Publicerat: 2011-04-04 @ 21:41:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0