jöbb

kom just hem.. jobbat 11 timmar idag.. lite slut.
blir så arg på att jag är så dum ibland..
det var städning på personaltoan så jag fick en femma och gå på "gäst"toan.
mhhh men hur ofta öppnar sig en dör av sig själv? fick den rakt i skallen.
inte nog med det, då ska jag stänga dörrjäveln. NEJMEN. då går det inte.
"stängs automatiskt efter 10 sek"


jaja, tur att jag är jävligt grym på att typ göra mjukglass istället.
eller juste

nu var tanken att jag skulle plugga matte.................
Publicerat: 2010-05-22 @ 21:59:10


1 kommentarer
Postat av: cornelia

varför gick du inte på vanliga gästtoaletten och tog den stora nyckeln?

2010-05-23 - 18:27:18 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0