ackwaaard

åh.
har ni någon gång varit med om att ni har målat upp en bild av någon och sen möts ni av en CHOCK???
det är vad jag just nu sitter och gråter och SKÄMS över mig själv. Jag lyssnar nämligen VARJE dag på morgonpasset i p3 och nu så är ju martina mamma osv så då är MOA SVAN ersättaren. Ni vet man får ju en bild av hur radiopratare ser ut och jag hade aldrig sett moa svan så jag målade upp henne som en smal lång tjej med typ halvlångt blont hår och lite typ isabella scorupco liknande i ansiktet (fråga mig ej varför) och imorse så pratade hanna återigen om typ lesbiskt hit och homo dit osv. De driver ju med Moa hela tiden och typ "hehe gillar du lesbisk porrfilm" typ? så jag tänkte på det där och undrade om de drev eller inte.. NU HAR JAG NOG DEFINITIVT FÅTT DETTA BESVARAT:


(till höger)
förstår ni nu? Hon ser ju ut som en skitsnygg kille.. jag är förvirrad. men är jag ensam?
tycker det är så kul att man har sina stereotypzbilder. nu kommer jag alltid tänka på detta. :(
Publicerat: 2010-05-10 @ 20:35:00


1 kommentarer
Postat av: prinsen

vad hemskt.(

2010-05-12 - 10:52:02 | URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0