lista

nu ska jag lista upp saker som INTE gjorde min dag.

1. jag får blackout i min första radiosändning och säger "det här går inte, malin.."
vad menade jag med det? skulle jag dumpa min vän i radion eller vad är det frågan om? mongo

2. att göra en lista på fem saker att tänka på i radiosändning och bara säga fyra och sedan säga...... hejdå.

3. Eric. (så fort jag blir arg så hör man "NU VAR DET LINGONVECKAN IGEN) gah, who does that?

4. avid. självklart kan man inte allting, men frågar man om en endaste sak så står det snyggt och prydligt i utvärderingen "ÄR INTE SÅ SÄKER PÅ AVID" man ba... åhhhhh

5. radiosändning när fruktkorgen kommer.
fruktkorgen som vanligtvis anländer på tisdagar kom idag, när jag slutar kl 12 såklart. och vet ni? på två timmar äts vindruvorna upp. AV EN PERSON. jag vill också ha vindruvor. åh. sluta att äta upp alla vindruvor. HÖR NI DDDDET?
Publicerat: 2010-01-27 @ 19:43:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0