så det kan gå

ja. alltså jag såg prinsessa förra helgen.
jag älskade den. men den där fula tjejen nathalie som typ drygar. jag hatade henne.
varför jag hatade henne var för att hon spelade en dryg tjej i nya wallander också.
typ en tjej med rött hår som var ASSTÖRIG. hon fick liksom två lika jävliga roller.
hursomhelst.

så kollade sara på den igår och ropade:
ELLEN KOM OCH KOLLA.

hon pekade på den störiga tjejen och utbrister;
- är inte det där lotta på bråkmakar gatan?
jo tro fan det.
den störiga tjejen är alltså ingen mindre än min barndomsidol
lotta.på.bråkmakargatan
som jag kan citera utantill.

dåligt ellen.
dåligt.
Publicerat: 2010-02-13 @ 23:05:43


1 kommentarer
Postat av: cornelia

hahahahaha fan så bra <3

2010-02-14 - 12:33:49 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0