Låt mig göra något fint med ditt liv

"det är då man börjar träffa damer eller tjejer eller killar som inte är
allt för villiga att lita på andra människor, för dem har blivit svikna tillräckligt 
många gånger för att bevisa för dig varför dem inte bör lita på någon annan.
och vid den här tiden i ditt liv säger du "ja men jag kände ju inte dig, när du råkade
ut för all den här skiten och blev sviken av de här människorna. försök lägga de
här snubbarna och de här sveken bakom dig och låt mig försöka göra något fint av 
ditt liv istället" och den här låten kom till av ungefär sånahär omständigheter"
det är så jag säger det

- Håkan Hellström
Publicerat: 2010-02-09 @ 20:59:58


1 kommentarer
Postat av: c

det där var något av det finaste jag läst iår.

2010-02-12 - 19:44:29 | URL: http://www.popprinsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0