20.33

alltid när jag har någonting viktigt att plugga på så tänker jag alltid så mycket.
så jag har tänkt på en sak.. alltså jag försöker att inte snacka så mycket skit som man gjorde i högstadiet. MEN VISSA, alltså vissa är det helt omöjligt att inte sprida om. Vet ni vilka människor det är? Det är de människorna som verkligen inte är så coola/snygga/smala/smarta som de tror och hela tiden ska visa att de är. Alltså det bara rycker i mina viskningsmusklerr då. JAG MÅSTE VISKA.. nu vet säkert en del vad jag menar om jag säger.. FRUKT. det är så fruktansvärt kul när människor bryter normen fast på ett oskyldigt sätt. Det gör att jag måste fnissa och tycka att det är störande på samma sätt. Varför är vi så beroende av att följa samhällets norm? jag vet inte. Jag vet bara och har fått bekräftat för mig att hela mitt såkallade vardagsmönster bryts om någon inte gör som jag vill..

just nu sitter jag och gör hjärtklappningar med handen medans jag sjunger med i paulines sucker for love.
Det får mig att tänka på massa annat än attjag ska kunna mitt tal utantill imorgon. jag vill inte.

sen undrar jag varför par bråkar så mycket? jag förstår inte vad det finns att bråka om?
fast det är klart, under min korta period med joel, (inte kinnaman TYVÄRR) så bråkade vi väl hela tiden. OCH NU NÄR JAG TÄNKER PÅ DET, så har jag kommit på varför. HAN lät inte mig bestämma. hur kan man vara så dum? Tacka vet jag stefan, han låter mig bestämma. och därför bråkar vi inte heller. Jag längtar tills jag ska flytta in mina saker i ettan. Jag vet EXAKT hur vi ska ha det. Därför har jag redan förvarnat honom om vilka saker som han för nuvarande har ska upp på vinden!

Gissa vems ben som är vems!!!!
(kan bara tillägga att det som ligger överst bestämmer mest, även när det är sovdags)

Publicerat: 2010-02-15 @ 20:41:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0