17 aug 2004( agnes lunardagbok)

idag drar vi, jag ellen & therese. vi ska till sthlm! :p snart!
fyfaan, vad jag saknar edvin! det är så synd om han! :( tänker inte berätta! 
allså förlåt alla! men om jag har lovat nån på söndag måste jag säga upp d! 
för att då SKA jag va med edvin! har JAG bestämt! 
jävlar sandra! du räddade min dag! gedde sitt vip-kort till mej!
jag har fan letat ÖVERALLT efter det! ringt konsumbutik! amagad! :p 
trött nu! men jag ska käka snart!! du / ni kanske vill veta vad vi ska göra i sthlm? .p

tisdag(dag)/ inget, packa, slappa! :p
onsdag/ shoppa på täby!
tordag/ OKEJDAGEN!!! (L)
fredag/ ska ellen visa oss runt lite sen drar vi hem!
om jag glömmer å säga att det var kul när jag kommer hem, så säger jag 
det nu!! :D det (var) AS kul :p eller egentligen KOMMER det bli :p

issa? förlåt att jag inte tar med dej i handväskan! men de hinns inte =(
issa är den gulligaste bus unge som finns! :D har RESPEKT för dej! :p
olala! 
becca SAKNAR dej! vi är ju fan aldrig längre? =/ piss off! :p 
maria, never forget you biatch! :p 
ELLEN&THERESE vi kommer få ett minne för livet girls! 
GIRLPOWER! (ink. martin och niclas, kommer sakna er me! :p)
guud, jag är desperat. märks det? :p jag kan typ inte sluta skriva
för att jag längtar så jävulskt mycket! :p nu är mor min och köper
pringels till resan dit :p :d
lisa kööhler! våran vänskap kan inte beskrivas (L) jeppe(L)
anna&elin? för fan! 10000000 år sen eller? :p
jag har panik jag vill till edvin nu! varför ska han va så snäll å söt? 
han är så jävla omtänksam för att va en 3-ÅRING!-
- agnes va inte ledsen!
så jävla söt!!. åå varför ska ni hålla på som ni gör! grr. 
jag vill att edvin ska bo hos oss!:D
då träffar jag ungen varje dag:D det skulle va liv:D 
haha, ingen läser väl mer eller?:p
ÄLSKAR EDVIN!

puss, ni som älskar mej / agnes


___________________


[du+jag=fniss, ellen:p]


Publicerat: 2010-02-06 @ 19:54:45


1 kommentarer
Postat av: Cornelia

hahaha <3 fint

spännande att åka till stockholm!

2010-02-06 - 21:48:36 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0