fint ska det vara och du är finast av alla

markus krunegårds prinsessan av pekings intro är helt. mmm älskar det.
annars känner jag mig deppig just nu, det suger.
vill att klockan ska vara mer, den är liksom tio i nio.
borde sova ändå. känner mig så jävla arg på våghelvetet och på min kropp.
fattar inte, min insida borde vara helt mongoloid. liksom, orka att jag
går ner i vikt om jag äter typ godis på vardagar när jag inte får.
och sen när jag är duktig så ba... näää men ellen nu kan du gå upp 2 hg istället.
röv
vill ha fredag
vill ha nya skor och ett nytt utseende.
Publicerat: 2009-10-14 @ 20:53:17


1 kommentarer
Postat av: S

Glöm inte att jag älskar dig!

2009-10-14 - 22:34:42 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0