it's not fair

ta er en titt!
http://www.ettlivsomgris.se/

fyfan. fyfan vad vidrigt.
jag kunde inte sluta säga fyfan högt under hela filmen.
hur kan det inte visas mer av sånt här? hur kan det förnekas såpass mycket?
och hur kan detta hända i Sverige. man ska tydligen inte tro på att de är
jävla bra här i Sverige och att slaktdjur får gå frittosvosvosv.

sen talar de om för oss att djur från andra länder bär mer risker.
det här är helt jävla ofattbart. jag visste att det var djurplågeri osv,
men jag kunde ALDRIG tro att detta kunde hända på den här nivån i Sverige.
nej fyfan jag är så sjukt upprörd. jag ska fan bli vegetarian.

jag vet att jag aldrig varit speciellt insatt på det sättet,
men, efter sådanthär kan man ju inte något annat än vägra gris.
känner redan ett sjukt äckel för allt griskött.

ärligt. betrakta verkligheten som den är.
och skriv vad du tycker om du nu ser den!
Publicerat: 2009-11-25 @ 17:03:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0