jag väger ju inte 70 kg iallafall

fan hörrni.
jag har gått upp igen.
det var väl lika bra att erkänna innan någon börjar viska
"fan ser ni inte vad tjock ellen bleve" tur att det är sommarlov snart.
men.. jag sörjer faktiskrt inte. alltså, jag är ju inte glad. men..
jag vet inte, jag ska sluta med mina stora bantningstankar..
mer..äta mindre bara. för jag vet inte, men nu har det gått snart arton år,
och det är liksom nu, som jag. (eller okej min lilla fina flygrädda pojkvän)
fått mig att inse att det är okej att vara stor. hahah skoja, nej men okej att bara.. bara vara typ.
är inte det bra? skönt om itne annat. jag ska försöka att bara äta sallad och sånt.
det insåg jag efter hannas mottagning idag. fan, inga mer mottagningar för mig för då
slutar jag väl på typ 100 kg. inte ok. hihi nu kom jag på en rolig sak som jag ska berätta för corre.
tjockskämt är kul
Publicerat: 2009-06-04 @ 20:54:46


2 kommentarer
Postat av: cornelia

love you <3 det där låter faktiskt väldigt bra. gud vad skönt om man bara skulle kunna vara nöjd med sig själv!

2009-06-04 - 21:19:56 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: Josefin

det är bra ellen. det gäller att inse att man duger som man är :D

2009-06-04 - 21:49:56 | URL: http://salutmoncoeur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0