de lyssande säkert på raggardunk

hm. idag tog mitt andra gömda jag kontrollen över min kropp.

det var såhär:

jag var på väg hem från stan. (själv)
satt i tåget, typ spelade bowling på mobilen.
så kommer det tre äckliga drägg fula som stryk.
två av kvinnligt och en av manligt.

de är verkligen AS jobbiga och sitter och pratar knull osv.
typ, ååh alltså ingen får ha sex i mitt hus förutom toan. HA HA HA HA
typ.. jättekul inte.. och jag hade inga lurar till ipoden så det var kört.
hursomhelst. satt typ med benen i kors eller vad man säger.
så ser jag i ögonvrån hur den fula dreadtjejen viskar till den andra fula tjejen.
och jag tänkte "DET HÄR, måste vara om mig" så jag sneglar på den andra fula tjejn.
och när den fula dreadtjejen viskat så tittar andra fula tjejen typ på min mutta(!!!!)

jag tittar ner....
och ser typ bara att min klänning åkt upp lite så man ser liiiiiiiiiiite av liksom,
det dära på strumpbyxorna, som typ man inte "ska visa" och så typ tittar dem.
och så när den andra fula tjejen ska viska det till den fula killen så är det DÅ
som mitt andra jag tog övertaget. för jag vet inte vad jag tänkte, men jag blev så
JÄÄÄÄVLA ARG. fyfan vad arg jag blev. så jag bokstavligen flög upp från min plats.
välte båda mina kassar och drog JÄTTEARGT ner klänningen. så långt det gick.
pressade ner den såatt säga. sedan satt fula tjejen och glodde. jag glodde STENARGT
tillbaka på henne. utan att vika undan blicken. åh. så nu vet ni det.

TA INGEN SKIT!!!!!!!!!!
Publicerat: 2009-06-08 @ 16:05:19


1 kommentarer
Postat av: Anonym

stenhård brud! helt rätt

2009-06-08 - 17:56:59 | URL: http://noitisnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0