and for you i keep my legs apart

nää vet ni vad vänner?
om jag inte kan lägga in bilder får jag skriva om det roligaste.
så man inte glömmer bort liksom. det var ju faktiskt jävligt roligt.

jag kom på onsdagen, opeppad som satan.
inte fan ville jag sova i tält igen.. nä
men vi fick ihop ett fint litet camp som innehöll:

MIG (bäst först), amanda, karin, louise, emil, jonas, jonas,
kajsa, moje, daniel?, jocke, anton och ludde.
sen TROR jag att de andra söta flickerna hette martina och..malin?

well, onsdagen var iallafall sjukt rolig. jag hängde nog mest med karin.
eller flaxade runt vid corre. lisas och johannas tält. var nog lite odräglig. sorriiriri
fan nu har jag redan börjat glömma ju. men alla var på bra humör.
bara amanda som låg i tältet onsdag kväll coh fredag kväll och pratade med luigi haha.
luchi? tråki men sen blev de mer fart på'na.

värmen var ju helt störd också.
anyway, alla försvann från mig på torsdagkväll.
karin säger till mig innan:

- men du, vi alla tänkte drain i öltältet men...
du kanju vänta utanför om du vill?
så kan jag skicka ut en öl genom stängslet.
KUL!

nää. på något sätt var jag kvar på campingen.
då träffade jag tre killar som hette kim, torleif och svartskalle.
jag fick inte kalla honom något annat. skitskumma människor.
ska dock tilllägga att han var mulat också. de hade kommit på
att de skulle vara judefientliga eller allmänt rasistiska i tonen
sen när någon kallat på säkerhetsvakt skulle de bara säga att
mulatten tyckte att det var jättekul. det var ju inte kul? idiots

det roliga var med arvika att alla var fanimig trevliga.
det var de inte på siesta. nää det var en helt annan stämning.

nu orkar jag inte mer..
detär säkert inte kul ändå.
Publicerat: 2009-07-08 @ 15:28:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0