24 december



igår fyllde stefan 19. och så tog han körkort också.
allt på samma dag, det är ju bra gjort. tycker jag.
han var som en liten femåring igår när vi kom hem och han ville ut och åka på MOMANGEN.
haha, ska vara ärlig och säga att jag var lite rädd. fast duktig, det var han.
ikväll orkar jag fan inte göra något, känner mig deprimerad för att alla ska på joakims spelning
alla utom jag.. såklart. varför kunde inte mamma komma på att vilja ha mig sexmånader tidigare?
men nej, klart jag ska fylla år i juli. jag har varit hungrig hela dagen och sebastian, jag måste låna din laddare:$
Publicerat: 2009-01-24 @ 16:37:04


2 kommentarer
Postat av: Sebastian

Samsungladdare?

2009-01-24 - 17:29:11 | URL: http://regalskeppet.blogg.se/
Postat av: correee

du ska fan vara glad att du inte fyller år i december :@ hehe puss

2009-01-24 - 17:40:46 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0