vi blev aldrig mer än en saga

Britney Spears: tillhör mitt hemliga fack bland "pinsamma saker jag gillar men inte erkänner"
Darin: har haft tandställning och får "money for nothing?"
Gwen Stefani: you know im cool
Tokio Hotel: amen jag vet en typ japanskgrupp, de heter tokio hotel, gillar du dem?
50 Cent: mörk
Linkin Park: är bra på gh för då kan jag spela på medium
My Chemical Romance: tror det är emomusik eller?
Eminem: städa ur min garderob nu
The noise next door: konstigt namnval
Ebba Grön: HÄR FÅR INGEN PASSERA
Muse: MM TOGETHER WE'RE INVINCIBLE, de gillar jag
The Ark: Hanna gillar the ark, varför? salo är ju bög
Green Day: pappa tror han är cool för han gillar dem, coolt
Kent: gew mig en vinterdrog, ge mig awllt du hawr
Coldplay: CÅLDPLEJ I MITT HJERTA
Avril Lavigne : SHE IS A SKATER BOI
Nightwish:HAHAHAHA NIGHTWISH, som nightwishkvinnan
Tupac: är han död? annars var african queen ganska brao
Timbaland: är inte det justin timberlake? dålig koll
Simple Plan: mina favvosar i sjuan.
Fall out boy: äh, coola va? vet inte
Byz: heeeeeeeeei daer, men ska du gå?
Alicia Keys: mmm fin
Rihanna: är sönderslagen men var snygg
Bullet for my valeltine: är det metal typ? vet inte
Beyoncé: är snygg, om hon vore en kille gillar jag
Danny: åhh han är snygg
Fergie: cool
The last goodnight: va? sista godnatt? konstig
She wants revenge: vadå, vill jag?
Panic At The Disco: i hope to god he were worth it ju?
iron maiden: ha ha ha
Snook: älskar snoook
Avenged Sevenfold: nu börjar jag inse hur liten jag är i musik
Slipknot: haha,  hahah haha :(
Håkan Hellström: haha coolt, du får hela jävla jag!
Billy Talent: ne
Nine inch nails: de har vickan sett, undrar om de är bra
Korn: mm i femman var de coola tyckte jag.
Breaking Benjamin: äre emo?
The Pussycat Dolls: haha har varit med i gruppen men tröttnade
hardcore Superstar: nej?
Erik Segerstedt: snygg-erik
Sofijah: ramlar
Paramore: älskar hayley ska fixa hennes exhår
Amy Diamond: cool gluggbrud
Mattias Andreasson: mellanbokstaven i bästa EMD
Chris brown: misshandlade rihanna, aldrig varit snygg
Arctic Monkeys: luuuuuuuuuuv
Jonas Brothers: jonas bröder?
Franz Ferdinand: äh, vill nog gilla. aldrig hört
Kristian Antilla: sexgalning och svettig men bra
Afasi & Filthy: ALLTING KOMMER LÖSAS OCH BLI BÄTTRE IGEN
Publicerat: 2009-02-24 @ 17:03:24


1 kommentarer
Postat av: cornelia

knasis

2009-02-24 - 19:44:56 | URL: http://fleetway,blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0