torsdag den 19 februari

jag har börjat lyssna på leona lewis(??!??!)
och särskilt på låten forgive me. så i början har jag kommit på mig själv
med att göra en likadan dans varje gång hon börjar.
då gör jag ett lite snajdigt vick på höften samtdigit som jag drar upp armen,
efter det så har jag tagit tag i något som ligger nära datorbordet, typ en hårspray.
igår kom pappa in när jag gjorde det. han kollade på mig med ett frågetecken ungefär och jag
började direkt låtsas som att det inte ville komma ut någonting ur sprayflaskan. konstigt det där.

så nu ska jag lägga in hennes låtar på min ipod
så jag OCH stefan ska lyssna på det imorgon
på tåget. hahahaaha. leona lewis vs slipknot
Publicerat: 2009-02-19 @ 17:29:03


1 kommentarer
Postat av: cornelia

hahahaha du är så söt

2009-02-19 - 17:52:45 | URL: http://fleetway,blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0