söndag

nu ska jag åka och simma med cornelia.
igår skulle jag sitta hemma men så åkte jag till fanny och pratade lite skit ;*
sedan tyckte jocke att vi skulle flölja med till rydbo sucks. men då träffade vi ialf
JULIA och full-vickan. det var kul på sitt eget lilla sätt.
jag känner inget behöv alls att dricka längre. känns så jävla bra att börja vakna
på söndagar normal och inte bakis och illamående. men dock så testade vi snus igår,
bara för att liksom. det är inte att rekommendera. de var kul till en början men fyfan vad illa
jag mådde efter, det var som att gå direkt till baksmällan eller nått. världens tråkigaste inlägg sry.
Publicerat: 2009-02-08 @ 11:16:32


2 kommentarer
Postat av: lule

2009-02-08 - 15:45:33 |
Postat av: lule

haha! Tre snus at the same time <3

2009-02-08 - 15:46:48 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0