signs

efter mycket tankar har jag bestämt mig för att sluta vara så jävla arg.
så innan sommarlovet börjar ska jag ha gjort vissa saker som jag inte vill egentligen.
(eller jo jag vill, men mitt onda jävla psyke vill något annat) lite som seven pounds.
fast jag ska inte ta livet av mig när jag uträttat alla mina goda ting. den perioden är
över. och om det är något jag önskar att jag visste när jag var femton så är det just
att allting går över, eller går vidare, eller bara blir bättre. klart man inte ska ta livet av sig nu.
hoppas du också förstår det. (ta åt dig ta åt dig) jag menar, fan livet har ju inte ens börjat.
det insåg jag, och samtidigt så insåg jag att jag MÅSTE sluta störa mig på människor och
hata 80% av allting som finns. så det finns en person först och främst som jag egentligen
gillar men som mitt sk onda psyke har bestämt att jag ska låtsas som att jag inte gör.
så jag måste ju försöka vinna över mig själv. det här ska bli en bra sommar.
Publicerat: 2009-02-26 @ 13:25:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0