musik non stop

människor som bara kan yttra sig när de har alkohol i kroppen är något
jag har så sjukt jävla svårt för. hur jävla svårt kan det vara att säga typ hej?
jag hatar verkligen att behöva umgås med folk jag inte alls gillar. som jag ska
behöva göra hela helgen från och med idag. egentligen har de bara åkt med i farten
jag är också så jävla trött på mig själv, på hur elak jag är hela tiden. jag är medveten
hela tiden. allting jag säger sätter sig som spår. jag gör det inte med mening. inte alls

och jag är så sjukt trött på människor som inte alls fattar när de gör/ har gjort fel.
utan fortsätter att whina om att jag aldrig ringer. jag ringer ju hela tiden. utan respons
och människor som är så sjukt maktgalna och hittar på saker och överdriver för att verka bra.

nej fyfan.
och j.d har fått skägg
Publicerat: 2009-02-12 @ 20:25:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0