MÅSTE

haha förlåt, men min lillasyster kan ju, kan jag.

Vad heter ni?
ellen och stefan
Hur träffades ni?  genom alkohol,skolan och valborg
Hur länge har ni varit tillsammans? eh.. :( typ tre månader. (OKEJ PÅ TORS)
Är ni förlovade? nej, im still waiting ehe
Bor ni ihop? njet
Har ni barn? ja, han är ett litet barn
Har båda körkort? nej inte jag. dålig
Isåfall, vem kör bäst? är ganska säker på att jag skulle vara bättre iallfall :*
Kommer du ihåg er första kyss? eh. typ? kanske
Vem sa "Jag älskar dig" först? vet inte, mer "HEHE FUL NÄÄ LÖÖÖVE YOU"
Vem är äldst? Han
Vilka stjärntecken är ni? han är vattuman(tror jag?) jag är lejon
Vem fyller först på året? Han 23 jan
Vem sjunger bäst? äh. han sjunger ganska fint
Håller ni i handen på stan? ja, det gör vi väl? eller
Var nån av er oskuld när ni träffades? nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? jag kände honom i mina önskedrömmar,
men han visste inte ens vem jag var...... kul va
Vad har ni gemensamt? vi älskar mig
Blev du kär i första ögonkastet? nja, vi är inne på period två, vi glömmer period ett tycker jag.
Har ni någon speciell låt? nej. fast han gillar signs så då gör väl jag det med
Har ni några "fri kort"? - konstig fråga
Har ni stora framtidsplaner? jag har några hemliga :$
Har ni gråtit i varandras armar? äh.. nej jag tror inte det. jag kanske, lite
Har ni varit utomlands tillammans? haha vi har varit i värmland <3
Vilket är ert bästa minne? eh.. shit dunno. när han bar mig hem på nyår.kanske inte hans bästa direkt. :$
Vem lagar bäst mat? jag.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?  kollar på film och brottas
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja, det gör vi nog.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej
Blir du lätt svartsjuk? nej, bara om nöden kräver
Brukar ni bråka? haha, jag brukar nog bråka. nej han bråkar med mig
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer
Vilken är hans finaste kroppsdel? hans höftben och eh..är det konstigt? fin allt
Brukar nån av er prata i sömnen? ja, första gången jag sov hos honom så skällde han ut mig i sömnen.
det var läskigt, jätte läskigt. var rädd.

 

Publicerat: 2009-02-28 @ 18:40:29


1 kommentarer
Postat av: cornelia

hahaha <3

2009-02-28 - 19:40:29 | URL: http://fleetway,blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0