i mitt kvarter

eh, men m-vecka har börjat så det borde betyda att jag kommer vara glad.
idag har jag dock känt mig sjukt deprimerad och bara spelat sims. ÅÅÅH
men jag blir alltid lite gladare av att prata med julia som jag gör nu så det
känns liiiite bättre.(vi skulle setts idag också, men nej då ska man ligga
med ont i magen istället) saknar våran sommar vi hade förra sommaren.
hoppas på en lika bra igen. vi har glidit lite nu när skolan började och vi
båda fick svackor hit och dit och nu så är vi för att citera julia

julia, says:
bara lite jobbigt att vi är upptagna nu..heh!
julia, says:
jag menar..du och jag tillsammans..blir väl ganska raggiga av oss

HAHA. men när jag tänker på det så minns jag inte NÅGOT ragg.
förutom kryckan då, och tom.. fast det är ju bara från din sida jullan.
haha. men hon är en väldigt fin vän julia. även om hon har sina..
speciella personlighetsdamp och konstigheter för sig.
äh nu ska jag inte skriva som mitt tal sist.
men, loveu gullanjullan. och fråga mig aldrig igen
om du är ersättningsbar, för det är du inte.
och speciellt inte med någon dryg täbybrud. :*
Publicerat: 2009-02-27 @ 17:30:33


1 kommentarer
Postat av: lule

HAHA gud.



Puss på finis elnus

2009-03-01 - 21:42:54 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0