de hatar mig

just det, jag glömde offentliggöra en sak..

you're dead to me.
vi är inte vänner längre.
du kanske fortfarande tror det, men det är vi inte.
vet att jag inte kommer sakna dig så därför tänker jag inte
slösa tid på att låtsas vara din vän. så nu vet du det, eftersom
att du läser det här här. så hoppas jag att du förstår att jag riktar mig till dig.
och att jag ska slippa ta det här ftf med dig för det har jag inte tid med.
so long sucker. hoppas du ramlar och slår dig
Publicerat: 2009-02-02 @ 17:55:53


1 kommentarer
Postat av: anna

jag känner mig bara egoistisk om jag tar åt mig. är det till mig? om så vore så förstår jag inte riktigt.

2009-02-03 - 15:47:03 | URL: http://bameranus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0