we own the night

spybar igår med sanna och fia!
det var.. mycket speciellt.
extra utmärkande måste varit de flesta(äldre) männens jag-ser-dig-som-ett-objekt-blickar!
men det var ändå sjukt roligt!!

hade ju oturen att krunegård var där dagen innan, men han hade väl blivit rädd om han såg mig igen iallafall. DOCK råkade jag snubbla på signes skor. arg tjeeeeeeej :$ haha. snyggoskar i snook gled förbi samt lykke li! woooow coolt va! haha, i fredags träffade ja också linnea och freddan (feddan) och det var fint.

igår fyllde jag och stefan ett år också.
puz
Publicerat: 2009-12-06 @ 17:31:38


2 kommentarer
Postat av: danni

Svar; men det gör ju så jävla ont. Det verkar som hon har sett mig. För hur kunde hon annars veta att jag är tjock?



"By the way: du är ju tjock på riktigt. Inte som dina anorektiker-vänner som vikthetsar sig till ett bmi på 11.



Hur känns det? Egentligen?



Kan inte du inte hålla fingrarna borta från kakburken?"



Liksom.. åh.

2009-12-06 - 18:49:03 | URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: danni

Grattis på dig och stefan förresten!<3

2009-12-06 - 19:44:31 | URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0