don't look back in anger

så var det nyår, redan!
fråga mig inte, men alltid när jag gör listor så skriver jag klart dem, sen tar jag bort dem.
jag vet faktiskt inte varför jag gör så, men så gör jag, och nu tog jag bort den jag hade också.
antagligen för det är kul att svara på men sen när man läser igenom så ser man hur sjukt
ointressant det är för andra att läsa det. men egentligen? vem bryr sig om vad jag gjorde på jul?
jaja.
nu håller jag och stefan på att göra oss i ordning.
jag har inte bestämt hur jag ska ha mitt hår än. mushåret alltså.
eller?
rolig jag är
nu ska jag smsa gott nytt år till alla i min telefonbok för jag har gratis sms en dag till.
CATCHING
hör av er ikväll om ni har/inte har något att göra så sluts vi
<3
Publicerat: 2009-12-31 @ 14:22:41


1 kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Okej.. Använde mig av Canon EF 50mm f/1.8 II och största bländare :-)

2010-01-05 - 12:47:57 | URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0