det är inte lika inspirerande som 1995, om du minns?

studentåret kan vara det stressigaste någonsin.
nu har man iallafall kommit någon vart.
har börjat skriva upp antal timmar och minuter som jag ska använda till pluggande.
lätt att slinker med en och annan godispåse också, but hey that's okey.


måste börja fota och sådana saker igen, hoppppppppas att susanne vill låta mig ha foto c.
öh kommer inte hända men, man kan alltid hoppas. ska göra analys av drömmar hela veckan också.
det enda jag drömde i natt var att jag ramlade från ett tak och varje gång jag gjorde det så
ryckte hela mina ben och jag vaknade. skumt. vad kan det symbolisera? spazmer
Publicerat: 2009-12-01 @ 22:39:43


1 kommentarer
Postat av: J

I dont know really! Typ, inte mer än 4-500kcal om dagen, och så lite efter lunch som möjligt ^^

2009-12-02 - 13:53:23 | URL: http://fortitudointima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0