för har det inte hänt mig har det kanske aldrig hänt

"Men när du och jag vart ihop är det synd 
för vi hade ju inte så mycket gemensamt ihop
Men tänk om vi hade"

ja tänk OM vi hade.
men nu har vi inte det, och jag menar det verkligen.
lämna mig ifred, du ville att jag skulle låta dig vara.
och jag har gått vidare, verkligen. jag saknar dig inte alls.
så LÅT MIG VARA. sluta bete dig som att jag tillhör dig,
för det gör jag inte, och jag kommer aldrig låta mig göra det igen.
sluta att vara en sån jävla idiot någon gång, för det är du.
jag kommer aldrig att bli "kär" i dig igen. du gör bara allting jobbigt för mig.
så låt mig vara, för jag har det fint.
finare än du någonsin skulle kunnat göra för mig.
Publicerat: 2009-04-14 @ 18:53:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0