50 sanningar om dig själv

1. ibland börjar jag gråta åt väldigt konstiga saker, som för några dagar sedan, när stefan
skrattade och sa att han skulle ge mig massa mat så jag blev jätte stor och kunde hoppa på honom.

2. jag har en äcklig godissmak enligt mina vänner, bara gele typ, nappar, pengar och sura band

3. ibland när det är för varmt så får jag handsvett, och en gång när jag och karin åkte moppe så
lyfte jag upp fingrarna lite på handtagen för att lufta. då stannade hon moppen
och skrek " DU HAR HANDSVETT VA?"

4. när jag är ensam hemma sjunger jag alltid jättehögt, helst på toan, där låter det bäst.

5. när jag lärde känna cornelia tyckte jag att hon hade fula byxor

6. ibland låtsas jag bara att jag vet vilket band det är när någon frågar,
för att vara med, och cool sådär

7. ibland blir jag så beroende av håkan att jag tror mig se honom på gatan

8. om jag får en son vill jag att han ska heta benjamin,oliver eller isak

9. när jag går hem från bussen på natten så springer jag ända hem, sicksack.

10. jag hatar att gå vidare

11. jag tycker väldigt bra om cornelias mamma, nästan som hon vore min vän

12. förut så trodde jag alltid att jag var kär i folk, mest för jag ville. nu vet jag bättre

13. en gång har jag gråtit så mycket att jag trodde att jag skulle dö

14. när jag gick i sexan hade jag världens största ögonbryn och rött hår samt prasselbyxor

15. när jag gick i ettan och stefan inte visste vem jag var tyckte jag att han var sjukt cool

16. jag har åkt epa-traktor hem från en fest i oktober

17. jag hatar när jag sjunger på något och sen börjar nån annan sjunga med

18. jag var rädd för linda innan jag lärde känna henne

19. jag har en riktig fobi för sprutor och gammal mat

20. när jag åker tåg brukar jag låtsas att jag är med i en musikvideo

21. en gång var det en kille som älskade muse och då sa jag att jag också gjorde det
tyvärr hade jag bara hört en låt så jag fick smsa 118100 om några låtar och med det
tog alla mina pengar slut. men det var värt det

22. när någon liksom drar tänderna mot en glasspinne vill jag dö av obehag

23. jag lekte med barbie tills jag var 12½

24. Jag har världens finaste pojkvän

25. jag har jättesvårt för att säga nej, och därmed dubbelbokar med folk

26. om jag känner mig glad när jag börjar dricka så blir kvällen alltid bra

27. jag har aldrig varit i sundbyberg

28. i am on your side med maria mena är en av de bästa låtarna i världen

29. när det finns snygga tjejer på en fest får jag dåligt självförtroende

30. jag gillar outsiders, jag fascineras av speciella ibland lite äckliga saker

31. ibland kan jag vara väldigt elak och sedan känna mig dålig över det

32. när jag gick i femman hade jag en låtsas kompis, jonna.

33. jag tycker att bajamajor tillhör festivallivet och bara det inet är massa bajs
på golvet så är det lugnt för mig.

34. jag tycker om ravioli, men det tillhör pinsam mat så det står jag inte för

35. ibland när jag vill hämta mer mat i skolan och inte vågar tvingar jag någon annan

36. att vara en slags reserv är bland det värsta jag vet

37. jag funderar ofta på att skriva en bok om mitt innehållsrika liv och bli rik

nu orkar jag fan inte mer.
Publicerat: 2009-04-16 @ 17:42:34


3 kommentarer
Postat av: cornelia

helt fantastiskt!

2009-04-16 - 18:00:42 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: Blondinbello

Jag brukar också låtsas att jag är med i en musikvideo!

2009-04-16 - 20:00:24 | URL: http://blondinbello.blogg.se/
Postat av: paula

ytterst inspirerande.

2009-04-17 - 00:50:20 | URL: http://negentropi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0