50 sanningar om dig själv forts.

38. jag älskar chips

39. jag har ca 10 tavlor med håkan i mitt rum

40. i somras så åkte vi taxi från smögen med en norsk kille,
han var lik timo och jag var full så jag ringde hela min kontaktlista
och sa att jag åkt taxi med timo, det var pinsamt dagen efter.

41. det finns ingen som min vän simon

42. jag skrattar åt hemska saker, hemsk som jag är

43. på min spotify har jag en playlist som heter "vill ha dig i mörkret hos mig"
och på den ligger alla pinsamma låtar som jag lyssnar på när jag får lust.

44. i våran kyl har vi för tillfället sju olika yoghurtsorter. inte normalt

45. jag har i smyg konverterats från hammarby till aik, igår fick jag aiktrosor

46. ibland kan jag bli så exalterad så jag ser lite halvt utveckligsstörd ut

47. jag har skrivit i min hemliga dagbok att jag hoppas
att jag och cornelia alltid kommer vara vänner

48. jag och min syster var otroligt snuskiga när vi var små

49. det roligaste som finns, det är när man blir tillsagd nivet,
och man KAN BARA INTE SLUTA SKRATTA. man tittar ut i fönstret,
ner i bänken och sneglar på sin kompis som också håller på att dö inombords.
fyfan jobbigt och kul det är.

50. jag är inte så jävla cool, svår och elak som jag verkar,
egentligen är jag rädd att inte räcka till och inte duga.

puss på er <3
Publicerat: 2009-04-18 @ 12:36:50


1 kommentarer
Postat av: cornelia

söt du är då :$$$$

2009-04-18 - 15:08:05 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0