Vad är en vit månad?

kommer aldrig förstå det, kommer aldrig uppnå den heller.
hursomhelst, har köpt världens snyggaste linne på weekday idag.
week idag idag week. ett svart, för 60 riksdaler, på kill såklart.
snart om någon timme eller två spelar min man, hjälten
och jag kommer sitta någon annanstans och lyssna på
gårdakvarnar och skit, gråta lite desperat och antagligen sakna joel.
men eftersom att jag är en sådan otrolig statuskvinna så kommer ingen se.
jag ska iallafall ha en juliafredag. GOD I LOVE JULIAFRIDAY'S.
det ser ut att bli en fin fredag utanför mitt fönster iallafall och
mina strumpbyxor luktar fan inte gott nu efter mina converse.

jävla fredag

drack min (som jag trodde skulle smaka underbart) hallon-banashake idag.
vill ALDRIG MER se den förpackningen. fy vad den inte smakade heaven.
smakade mer plast, tjockt lager av någonting mycket äckligt och vatten.
juste, såklart lite konserverade hallon också eller något i den stilen.

Publicerat: 2008-09-26 @ 18:00:38


1 kommentarer
Postat av: cornelia

så värrrrttt

2008-09-26 - 18:31:17 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0