september 27



idag har jag köpt asa snygga skor och en lång skjorta och ett långlånglinne.
40% på kind of everything i täby centrum idag. idag saknar jag också sänzil.
vore ju om hon kunde komma hem snart, den djävulen :(
juste, idag var jag tvungen att köpa ett linne med strl SMALL
för de andra var för stora, var nära på att fälla en liten tår där i
provrummet. men jag tog mitt förnuft till fånga, om det går att säga
så i den meningen. men det är fett. ellen är en smallbrud.
eh.. whatever nu ska jag äta fullkornsbulgur och vatten.
hehe, och juste. vickan var fett ful igår
Publicerat: 2008-09-27 @ 16:41:18


1 kommentarer
Postat av: cornelia

mmmmm bulgur <333

2008-09-27 - 17:16:46 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0