September 24

hej och hallå alla trogna läsare!ett
idag har jag och cornelia hunnit med massor,
dvs sitta ute och skriva med spritpenna på rökbordet i tre timmar,
fotat i studion i tio minuter för vi insåg att vi glömt bort hur man faktiskt
ljussätter en jävla studio, failers. hursom,
vi träffade också på zilla och totte från talang i skolan.
hon va sjuuuukt snygg måste jag säga. hon sa hej till mei
så stolt <3 fast totte var nerpackad då.. stackarn

jag och julia skulle senare på jobb intervju och
offcourse fick vi det. (okej kanske inte SÅ självklart)
men julia fick tre och en halv bulle så hon klarade det galant.
så på måndag ska vi på utbildnig och bli enna riktiga teleförsäljare.
förresten trodde vi att lasse lindh gick gående förbi i företagsköket
vi blev som STONE (lika förstenade som min rumpa)
men.. det var inte han. det var bara någon random lodis.

så flickebarnet ska alltså heta freja, kan man heta det?
ju mer jag säger det högt för mig själv i bussen, ju bättre låter det.
jag menar, det är ganska gulligt för att vara ett asa namn..
typ som tor och oden, ska nog döpa min unge till oden.
fast det får bli barn nr 2, för nr 1 ska ju redan heta gregmutt.

har jävligt ont i vänster armen också, för vi spelade handboll igår, PÅ IDROTTEN.
vad har hänt med mina handbolls armar? det här måste vi göra någonting åt..
jag och sophia hade kaloriträning igår också, det var äckligt svettigt, svettos.
måste sluta skriva så mycket, men idag kom det också fram att
GAMAL INTE HETER GAMAL UTAN GHAMAR, här har vi skrattat i onödan :(
som jag säger till alla som faktiskt förstår.. WELL HELLOOOOOOOOOO

Publicerat: 2008-09-24 @ 21:12:59


2 kommentarer
Postat av: cornelia

HAHAHAHA <3333

hela inlägget är HAHAA <3

2008-09-24 - 22:57:28 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: Linnea

isf döper jag min dotter till åslög. fett fint ni hade gjort på rökbänken<3

2008-09-25 - 08:53:49 | URL: http://slaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0