Rödvin, jocke och kuken

hallå.
klockan är för att vara på exakten 10.52
nu är jag hemma. har sovit en komma en halvtimme.
gårdagen var full av roliga händelser och jag och jocke
bloggade videobloggar. haha lol. vart tog du vägen förresten joakim?
jag fick åka mot fridhemsplan med en sminkad rädd anton själv.
han skulle köpa hamburgare. hursom helst, det var allt från en
94 till jimmys 20år på ebbas fest igår. tillochmed en 21 och en halvare.
mojje och kajsa var med också, och astrid kom på slutet och amanda gick tidigt.
höll på att bokstavligen dö av skratt när kajsa målade hitlermustach på på jocke.
jimmy och anton var också prydligt målade och jag tror jocke gjorde sönder ett och
ett annat glas..ska försöka klippa bort jimmys manliga nederdel på den roligaste videon
så att jag kan lägga upp den här med, får se hur det går!
Publicerat: 2008-09-28 @ 11:05:13


2 kommentarer
Postat av: jocke

jag kan ju då säga att jag somnade på nattbussen...

2008-09-28 - 15:46:31 | URL: http://fallskarmshopp.blogg.se/
Postat av: Linnea

hur hamnade du ensam i solna? :o<3

2008-09-28 - 20:37:19 | URL: http://slaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0