I was heaven when you met me,

11 sjukt pinsamma,jobbiga,söta och konstiga saker jag gjorde igår.

1. för varje människa som skulle komma in skrek jag
 "är du emo?  nä okej då får ni komma in"
2. ringde andreas, min fina internet vän och bad honom blåsa såpbubblor med mig.
3. pussade den antagligen fulaste killen på hela festen på munnen
4. hoppade studsmatta på grannens tomt, och den var blöt.
5. satte på mig ölhatten och ville att alla skulle ta mig på allvar.
6. sprang upp till busshållsplatsen och frågade vart jag var.
7. låg i badkaret och kind of hallucinerade om något fint
8. pratade in jättelångt telemeddelande till simons mobil,
måste ringa han och säga att han ALDRIG lyssnar på det.
9. tyckte jag var skit rolig när jag frågade zalle
 "HÖRRU ZALLE VAD RIMMAR DITT NAMN PÅ TRO?"
10. ringde joel och frågade om han ville ha tillbaka sitt gosedjur som han vann. WHAT??!
11. ringde anton för att höra hans telesvarare TVÅ GÅNGER. döda mig
Publicerat: 2008-09-21 @ 13:21:21


1 kommentarer
Postat av: jocke

jag är den fula killen på festen

2008-09-21 - 19:58:30 | URL: http://fallskarmshopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0