Coldplay

mm vad jag älskar coldplay, så fint och fina och allt däremellan.
hursomhelst, det ser ut att se ljust ut för mig nu, vet inte varför
men jag ska berätta en sak för er alla 34 läsare jag har per dag, oke?
en vecka i månaden har alla kvinnor något som ca 99% hatar.
ja den enda lämnade procenten är jag. ordet börjar på m och slutar på ens.
så, varför älskar jag då denna vecka? (därför att röd är min favoritfärg, IU?)
faktsikt men inte därför, och jag borde egentligen hata det jag med med tanke på
mina brutala menssmärtor jag får. men here it comes, det är min gladaste vecka ALLTID.
den veckan i månaden är jag på bäst humör och mår bra, det är helt insane BUT the truth.

och det har varit en bra dag, förutom nu då när jag och  pappa blev osams om ätstörningar.
PAPPA: ELLEN DU FÅR ÄTSTÖRNINGAR
ELLEN: PAPPA DU GER MIG ÄTSTÖRNINGAR
PAPPA: ELLEN DU KAN VA EN ÄTSTÖRNING
(okej, han sa faktiskt inte det sistnämnda men det hade varit kul)

jag ska från och med nu vända mitt liv helt ut och in.
jag ska bli glad och älska livet, som en pensionär
så, idag har jag redan gjort massa framsteg.
tränade x2 stenhårt idag med sophia och malin.
jag har tittat på min lillasyster, hon var väldigt fin.
hon hade världens minsta naglar, jag ska älska henne.
sedan har jag spelat bamse lotto med alfred och oskar, och pappa.
för varje gång någon fick par började oskar gråta och menade att:
DET ÄL OLÄTTVIZT, och la på sin suraste min.
det slutade med att pappa hjälpte oscar lite på slutet
och då bröt alfred ihop, trotts att han hade typ 215 mer par
än oss andra. (skojar inte, ungen har skillz i allt vad gäller memory)
jaja. ungar är väl underbara. (nej det är dom inte men jag ska älska dom)

nu blev det världens längsta inlägg.
men ja, det är så det ligger till.
ska fråga pappa om hon kan heta GAMAL
visst vore det väl fint, gamal duell. MMM <3
btw.. hörde att jag var bäst.

WELL.....HELLOOOOOOO!
(med JD'S röst)

Publicerat: 2008-09-23 @ 20:12:02


6 kommentarer
Postat av: cornelia

SOM SAGT SÅ ÄLSKAR JAG DIG <3...

GAMAL

2008-09-23 - 20:20:34 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: anna

åhåhåh underbart =)

2008-09-23 - 21:37:16 | URL: http://bameranus.blogspot.com
Postat av: sandra

HAHHA bra inställning ellen! Du kommer lyckas :)

2008-09-24 - 15:58:16 | URL: http://cashman.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha klart jag kommer <3

2008-09-24 - 20:51:44 |
Postat av: Blondinbello

Visste du att killar kan ha psm?

2008-09-24 - 23:36:50 | URL: http://blondinbello.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha du är verkligen bäst<3

2008-09-25 - 08:56:38 | URL: http://slaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0