22.52

om åtta minuter ska andreas logga in på msn.
gör han inte det får han rejält med spö, okei.
vill tacka mina trogna fans för erat stöd.
hade aldrig klarat att ha sån här stor och cool
blogg om det inte vore för er. tusen pussar okej?
måste också säga att man ser så sjukt snygg ut
när man bara har min röda lampa tänd, man blir
som en ny människa liksom. riktigt röd och het.
min guldfisk vickan har vaknat upp ur sitt apatiska tillsånd.
nu tror hon bara att hon hittar utvägar hela tiden, borde skaffa en
vän. cissi ville att jag skulle döpa den andra till cissi, det tycker inte jag.
eller jo.. nu när jag tänker efter vore det helt perfekt. för guldfiskar är så
dumma att när dom simmat ett varv i skålen tror dom att dom är på ett nytt
ställe för att deras minne är så kort. PRECIS SOM DITT CECILIA <3

puss och glöm inte
im the man
Publicerat: 2008-09-25 @ 22:55:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0