10.50

hej :$
var jätte arg igår.
det kanske märktes på nedanstådende inlägg.
men jag och anna skulle ju som ni vet till västerås 12/10
och se håkan. nu har dom flyttat den spelningen till 22 FEBRUARI?
och dom ringde från liseberg igår, och han spelade aprilhimlen
jag repeterar,aprilhimlen. och gårdakvarnar. sen kände jag mig pateisk
som inte ens klarar av att inte dricka. så jag gick hem kl 12. skrev mitt arga
inlägg och gick och la mig. dock ringde typ sju samtal så jag somnade väl vid 4.
Publicerat: 2008-09-27 @ 10:52:57


1 kommentarer
Postat av: cornelia

fy fan vad fucking bajsigt.

hur fan kan de göra sådär?

du måste ju få pengar tillbaka och så.

2008-09-27 - 11:59:27 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0