oktober sexton

idag har jag tänkt hur det vore att vara osynlig.

som att kunna kika in i massa killduschar och se massa
fina/fula/stora/små/knöliga(?)/knottriga/håriga snoppar.
det vore bra fashinerande, och bra erfarenhet.
det skulle också vara bra om man vill gå in på krogen
och sedan om man vill kasta mat på någon i matsalen
eller varför inte bara gå före hela kön som leder ända ut till trappan?
man skulle också kunna försvinna dagen efter hos killen man inte ens
minns namnet på. fast det bästa hade varit att man kan ta med hamstern
man aldrig har råd med annars från djuraffären <3

fast..hade jag varit osynlig hade ju inte anna och linnea kunnat
fika med mig som jag sett fram emot nu, skulle ju vara trist.
Publicerat: 2008-10-16 @ 18:51:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0