okt 07

för att vara ärlig
det enda jag kan tänka på är att vi ska få spagetti bolognese imorgon.
jag älskar verkligen spagetti bolognese av hela mitt svarta hjärta.
och igår, ja jocke igår gjorde jag nog inget dumt iallafall.
det kommer inte bli någon ramla-tillbaka-på-ruta-ett anfall.

på tal om ingenting fick jag ett nytt csn kort idag
(som om jag ens registrerade mitt gamla)
och då var det som en kind of täving på framsidan.
första pris var 8200..NUDLAR! alltså kom igen
för det första:
vart fan ska man lägga alla 8200 nudlar?
för det andra;
vem fan vill ens äta 8200 nudlar?
säkert euroshopper också fyfan!
Publicerat: 2008-10-07 @ 00:07:46


2 kommentarer
Postat av: cornelia

mmmmm nudlar <3

2008-10-07 - 07:35:50 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: Joanna

man kan krossa alla okokta nudlar och bada i dom

awesome

2008-10-07 - 16:23:11 | URL: http://soundbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0