nit_ram

jag kan tänka på dig ibland.
som stunderna jag aldrig trodde
att jag skulle kunna släppa och gå vidare.
sättet du inte kunde se min existens, hur man
nu kan göra det med 7 cm avstånd.
jag kan tänka på dig ibland.
på hur det var innan allting började.
när vi delade vantar i januari kylan.
och jag samlade allt mod jag hade för att
kunna flytta högerhanden några milimeter närmare din.
jag kan tänka på dig ibland.
och minnas stunderna alla hatade mig för att
jag aldrig nånsin kunde förstå att det inte fanns något där.
jag kan tänka på dig ibland.
och ibland skulle kunna vara
varenda
sekund
00.00

Publicerat: 2008-10-09 @ 23:47:23


2 kommentarer
Postat av: anna

vackert :)

2008-10-10 - 18:20:07 | URL: http://www.bameranus.blogspot.com
Postat av: julia

men så bra text! :(

2008-10-11 - 08:41:23 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0